وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

"او" که "من" نیستم

 

این نوشته را در پی ِ جستجویی در اینترنت می نویسم. نام ِ خود را در اینترنت جستجو نمودم. نام ِ من نامی تقریباً تک است و جستجوی ِ نشانی از آن در اینترنت برایم جالب بود. 

با کمال تعجب، به یک نشانی در facebook برخورد کردم با نام "یاغش کاظمی"! 

نمی دانم که چه کسی این صفحه را به نام من در این سایت قرار داده است، و همینجا به همه ی دوستان می گویم که این صفحه را من ایجاد نکرده ام.  

حتی عکس ِ من و یکی از نوشته هایم در این صفحه ی facebook آمده است! 

با خود می اندیشم که دنیای مجازی، چه قابلیتی را فراهم کرده است تا باید مدام نگران چنین مواردی باشیم! 

به هر حال انشاءالله که خیر است ...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا حسینی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.arlyrics.persianblog.ir

یاغش نازنینم
درود بر تو همراه و همسنگر قدیمی

متاسفانه فایل صوتی آرش تبار هنوز به دستم نرسیده تا آن را لینک دهم امیدوارم بزودی در سایت فدراسیون تیر و کمان قرار بگیرد و دوستان بتوانند از آنجا آنرا دریافت کنند ... البته سایت اختصاصی من تا مدتی دیگر آپلود می شود سعی می کنم حتمن نسخه های منتشر شده ی آثارم را جمع آوری کنم و در آنجا قرار دهم ...
باز هم از محبت تو سپاسگزارم

دوست دارت :
علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد