وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

دانشگاهی که ساختم


تمام کردن هر کاری که دیرزمانی بر آن وقت گذاشته‌ای، بهترین و خوشترین لحظاتِ زندگی‌ات را صرفش کرده‌ای، برایش جنگیده‌ای و کوشیده‌ای ... خوش است!

مانندِ نغمه‌ای است که زمان زیادی بر ذهن‌ات بوده و کوشیده‌ای تا نُت‌هایش را بنویسی و بتوانی ماندگار و جاودانه‌اش کنی.

دانشگاهی که سه سال زندگی و فکر ِ خود را بر آن گذارده‌ام اینک با تکمیل ِ قوس ِ دکوراتیوِ نمای جنوبی‌اش رنگ و لعابی دیگر یافته ... همزمان نصبِ دستگاه‌های چیلر و هواساز ِ آمفی تئاترش انجام میشود. امید دارم تا ماهی دیگر پذیرای پسران و دختران جوانِ دانشجو باشد؛ خانه‌ای دیگر برایشان؛ مأنوس با کتابها و خواندن؛ خواندن ... خواندن ...

این بخشی از زندگی‌ام بوده است؛ رنجی که بر آن آگاه بودم و با عشق آنرا پذیرا شدم ...

در این سه سال این فکر و اندیشه‌ی غالبم بوده است ...


در پیشانی بنایی که ساخته‌ام قابی را خالی گذارده‌ام، به زودی در آن نقشی هنرمندانه قرار خواهد گرفت؛ آیه‌های شریفی از کلام الله از سوره‌ی علق ...

خداوندا تو شاهد بودی که من تلاش خود را کردم و بر عهدِ خود استوار بودم ...


به گوش از سروشم بسی مژده‌هاست / دلم گنج ِ گوهر، زبان اژدهاست

همی بگذرد بر تو ایّام تو / سرایی جز این باشد آرام ِ تو

همی رفتنی دارد این آمدن / نه اینجا تویی ماندگار و نه من

غم و کام ِ دل بی‌گمان بگذرد / زمانه دم ِ ما همی بشمرد

از این رخت بردن به دیگر سرای / دل ِ هوشمندان نجنبد ز جای


سرانجام روزی می‌رسد از ره که من و تو با هم عازم ِ سفر گردیم، که بی‌شک ما هر دو مسافریم ...






نظرات 3 + ارسال نظر
* یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

خسته نباشید . امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان پیروز وسر بلند باشید.

شاهین سپنتا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.drshahinsepanta.blogsky.com

درود
مهنس کاظمی عزیز
عجب دانشگاه شیک و زیبایی شده. نمای بیرونی که بسیار خوب است. من که دلم می خواهد اگر بشود دانشجوی آنجا بشوم!
امیدوارم پس از تکمیل هم عکس هایی از محیط داخلی بگذارید.
امیدوارم به زودی عکس هایی را از آنجا ببینم که دانشجویان سر کلاس ها نشسته اند و در یکی از کلاس ها شما استاد هستید و در جلوی کلاس دارید از ایران همیشه جاوید برای دانشجویان می گویید.
در آن لحظه، جای من را هم در یکی از صندلی های ردیف اول جلوی خودتان خالی کنید.

دکتر سپنتای عزیز،
درود و سپاس از مهرتان.
پاینده باشید و برقرار.

جواد مفرد کهلان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ http://far-hang.blogspot.com

با درود
سلام مرا به آن خدای دوست دار قلم، لا اقل قلم نشکن برسانید. اگر بتواند درس و مشق را در جای مداحی شبانه روزی و تلقین و تکرار آن جایگزین سازد. تا شاید سنگها به صورت ضعفا و طناب به گردن قاچاقچیها درد نیاورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد