وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

ازدواج کردم ...


سالها گذشت، و مسافر ِ تنهایِ این جاده‌ی بی‌انتها بودم ...

سالها گذشت، و مأنوس با تنهایی‌ام، چشم به ستارگان بودم ...

سالها گذشت، و نغمه‌های تنهایی‌ام را با چشمه و کوه و دریا شریک بودم ...

سالها گذشت ... بی تو بودم، و سرما هر زمستان تنم را می‌تاخت ...

تا آمدی ... نمیدانم چگونه و از کدام راه و جاده ... ولی غنچه‌ی مهربانی در دستانت بود ...

همراهم شدی ...  همراهم شدی و سرودِ مهر خواندی و خواندم ... و سکوتِ طولانیِ این جاده‌ی بی‌انتها به پایان رسید. 

دوستت دارم مسافر ِ زیبا؛ مهربان یارم؛ همسرم 


 



نظرات 18 + ارسال نظر
سید کمال یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام مهندس
مبارک باشه انشاءا...

آدینه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

با صمیمانه ترین آرزوهای قلبی
تبریک عرض می کنم استاد...

bakhtiar دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

پیوندتان را شادباش می گویم و روزهای خوش و شادی را برای هر دوی شما آرزومندم.

یاغش کاظمی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

از محبّت و تبریکات صمیمانه ی همه ی شما دوستان ِ ارجمند سپاسگزارم. برقرار باشید.

شفق و حامد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

به میمنت و مبارکی امیدواریم همیشه در بنای شادیهایتان موفق باشید.

سپاسگزارم از مهرتان دوستانِ ارجمند. متقابلاً آرزوی شادی و خوشبختی برایتان دارم.

shahrad پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

ostade azizam peyvandetono beheton tabrik migam omidvaram saliane deraz dar partove mehre ahoorayi zendegie poraz barekati dashte bashin

سپاس شهرادِ عزیز. من هم برایت آرزوی ِ خوشبختی دارم و امیدوارم همیشه چراغ ِ مهر روشنگر ِ مسیر ِ زندگی ات باشد.

ali پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

جناب اقای کاظمی
تبریکات بنده را هم پذیرا باشید
برای شما و همسر محترمتان ارزوی بهترینها را دارم

سپاس دوستِ ارجمند. برقرار باشید.

مهبد شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام دوست عزیز و همچنین تبریک برای این شروع زندگی مشترک
وبلاگ خوبی دارید و بخصوص موسیقی زیبایی که برای وبلاگ انتخاب کردید من از شما تقاضا دارم که نام این موسیقی و هرآنچه درباره این موسیقی میدانید برای من ارسال کنید (چه همینجا و یا در ایمیل بنده) البته قبلا از شما تشکر میکنم

سرزمین مهر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://parspedia.blogfa.com

درود
هر چند یه کم دیره ولی ، مبارک باشه .

و از خداوند برایتان زندگانی شاد و خرم و سرسبز خواهانم.

فاطمی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://zartoshtimosalman.parsiblog.com/

من نیز تبریک می گویم.
امید که شما چونان گذشته علاوه بر سمت استادی، همچنان دانشجو باشید و همسر گرامی بهترین مشوق و حامی شما در پیشرفتهای علمی اتان باشد.

علیرضا حسینی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://arlyrics.persianblog.ir/

درود یاغش جان ... خیلی خوشحالم دوست قدیمی ، یه دنیا تبریک ... روزگار خوبی با هم داشته باشیم سالیان سال خوشی و آرامش و سلامتی در پناه اهورامزدا ... تبریک میگم عزیزم

یاغش کاظمی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

دوستانِ ارجمندم،
سپاس برای همه ی تبریکاتِ صمیمانه ای که طی این مدت برایم فرستادید، و شرمنده بابتِ اینکه چون دسترسی به اینترنت نداشتم، نتوانستم زودتر پیام هایِ پُر مهرتان را منتشر کرده و پاسخ گویم.
متأسفانه سرعتِ اینترنت در دفتر ِ کارم نیز بسیار پایین است ؛ ضمن تشکر از همه ی دوستانی که از طریق ایمیل پیام تبریک فرستادند، تلاش می کنم در نخستین فرصتی که دست دهد از بابِ وظیفه و احترام، پیام ها را پاسخ گویم.
بار ِ دیگر سپاسگزار ِ مهر و محبت ِ همه ی شما دوستان هستم.
برقرار باشید و شادکام.

mmj چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://gabrielmmj.blogfa.com

باسلام و احترام؛ براستی خبر خوشحال کننده ای لااقل برای مجردهایی چون ما هست ضمن ارزوی خوشبختی و نیکروزی و تندرستی وپایداری این فصل زندگیتان ، چشم براه نظرات وراهنمایی های شما هستم

سلام و سپاس دوستِ ارجمند. جستجوی ِ "حقیقت"، دلمشغولیِ من نیز می باشد؛ وسعتِ مطالبی که بدان پرداخته اید، مجال ِ بیشتری جهتِ تعمّق میطلبد. پاینده باشید.

میچکا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://royaye-rira.blogfa.com

سلااااااااااام بر استاد و دوست گرامی ام
خیلی خوشحال شدم از این خبر بسیار خوب. امیدوارم در پناه خداوند و با دلی پر از عشق عمری در کنار هم خوشبخت باشید و سعادتمند.
هرچند کمی دیر ولی خیلی بهتون تبریک میگم

سلام و سپاس فراوان. من هم متقابلاً برایِ شما و همسر ارجمندتان بهترین و خوش ترین آرزوها را داشته و سلامتی و دیرزیوی خواستارم.

سعیده جوان یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

با سلام من تاره شنیدم تبریک میگم و امیدوارم شاد و خرم باشید خیلی خوشحال شدم استاد خوشبخت باشید

سپاسگزارم. پیروز باشید و شادکام.

حسام شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

درود بر دوست فرزانه ام یاغیش عزیز و بانوی گرانسنگش

هزچند اندکی دیر شده اما تازه فهمیدم. بسیار شادمان شدم و بسیار زیاد برای هردوتان آرزوهای خوشبختی و خوشوقتی دارم.
سالهای سال در کنار هم و پابپای هم در شادمانی و سرمستی بیاسایید.
پاینده باشید

درود و سپاس دوستِ عزیز. برقرار باشید.

م رازانی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ http://glak.blogfa.com

چه بگویم باور بفرما آنقدر خوشحال شدم که نمیدانی و نمیدانم چقدر است. به همین سادگی و بی خبری هم میشود خوشبخت بود که تو هستی. بارانی که نشست.

مهیار جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

با صمیمانه ترین آرزوهای قلبی
تبریک عرض می کنم استاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد