وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

صداقت جوانی

این ترم هم گذشت. پیام زیر را چند روز پیش، از یکی از دانشجویان دریافت کردم ...
هرچند که خودش را معرفی نکرده و نمیدانم کیست، ولی پیامش، سبزیِ صداقتِ جوانی و رایحه ی خوشِ رویاها و آرزوهای بالنده ای را داشت که دریغم آمد آنرا در اینجا منتشر نکنم: 


سلام استاد، وقتتون بخیر، ببخشید که مزاحم شدم

نمیخوام خودمو معرفی کنم فقط میخواستم که بابت زحماتتون تشکر کنم. با قاطعیت میگم که شما متعهدترین و همینطور جزو باسوادترین اساتید هستین و جایگاهتون خیلی بالاتر از اینجاست.

میخواستم بهتون بگم که کلاسهای شما بود که زندگی بیهوده منو عوض کرد. چند سالی بود که خودمو گم کرده بودم و افت تحصیلی هم پیدا کرده بودم؛ ولی از ترمی که با شما کلاس داشتم، متحول شدم، به خودم اومدم، که چرا دنیامو به اینجا کشوندم؛ از اون موقع سعی کردم کاستیهای درسمو جبران کنم و تا حد زیادی هم موفق شدم تا حالا، به لطف و کمک شما.

من فقط میخواستم که از شما تشکر کنم؛ جز این، کاری ازم برنمیومد در ازای زحمات شما. میخواستم که بهتون بگم شما اونقدر استاد تأثیرگذاری هستید و کلاساتون اونقدر پر بار هستش که میتونه دنیای یک دانشجو رو عوض کنه. سعی میکنم با تلاش و درس خوندن، جبران زحمات شما رو کنم.

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد