وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

دکتری قبول شدم!

امروز نتیجه‌ی آزمون دکتری اعلام شد و قبول شده‌ام! همان انتخاب اوّل‌ام:  روزانه‌ی دانشگاه هنر اصفهان .


بالاخره حق‌ام را به من دادند! 

سه سال پیش، در چنین ایامی، بعد از مردود اعلام‌شدنم در آزمون دکتری، روزگار برایم تیره و تار شده بود. امیدم را از دست داده بودم. قرار و آرام‌ام را از دست داده بودم. افکار و آرمان‌هایم بهم ریخته بود. انگار که ناگهان آب سردی روی سرم ریخته باشند! شوک! و احساس غبن! 

چیزی که بیش از همه بر آزارم افزوده بود، دیدن خوشحالی عده‌ای ـ که پیشتر دوستشان می‌پنداشتم ـ  از شکست و خُرد شدنم بود. پیدا و پنهان ابراز میکردند خوشحالی خود را! برخی‌شان حتی در دانشگاه (محل کارم) به رُخ‌ام میکشیدند جاماندنم را در آن برهوت! و دسته‌ی چاقوی بی‌عدالتی و جفایی که بر من رفته بود را بیشتر در تنم فرو میبردند تا کیف و سرورشان کامل شود! عجبا!

بگذریم ....

خداوند امّا  بر جای حق نشسته است. متعاقب آن حق‌کُشی، خداوند دستم را گرفت. دخترم آناهید را به من داد و عشق و رامش و امید به زندگی‌ام بخشید. تا بتوانم با آن‌ها، با این زیبایی‌ها، زندگی کنم و غربتِ سفرم در این دنیا، سهل شود.

خدا!

خدایی که در این نزدیکی‌ست ...


نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 09:51 ب.ظ

تبریک میگم ، موفق باشین

ممنون

sin یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:33 ق.ظ

خیلی خیلی تبریک می گم .من مطالب شما رو مدتیه که می خونم .موفق باشید .

ممنون. سلامت باشین

لیدا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام استاد وقتتون بخیر ضمن تبریک من دانشجوی ارشد پژوهش هنر هستم برای پایان نامه به لیست فیلم ها یا کارگردانهایی نیاز دارم که در سینما معماری مدرن رو نقد کردند شما میتونید به منکمک کنید یا کسی رو میشناسد به من معرفی کنید؟ممنون

سلام. در نقد معماری مدرن، یکی "ژاک تاتی" را داریم که الان جلوی چشم‌ام هست و حتماً دیگرانی هم هستند که الان حضور ذهن ندارم. این مطلب منو خونده بودین:
http://asha.blogsky.com/1395/04/06/post-285/Architecture-in-the-Films-of-JacquesTati

پوریا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام.از اینکه به هدفتون رسیدن خوشحالم.خوشحالم که افرادی مثل شما این راه رو برن.انسانهای که به واقع با دانش و چند بعدی هسند و می توانند تاثیر گذار باشند و شما جزو این معدود افراد هستید.پاینده و سربلند بمانید.

سلام و ممنون از لطف شما. برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد