وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...
وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

وبلاگ شخصی یاغش کاظمی

یا دلنوشته‌ای و حدیث نفسی؛ یا پژوهشی از برای تبادل آرا و آموختن بیشترم. ادعایی نیست ...

تولد چهارسالگی آناهید


از یکماهِ پیش، دنبال این بودم که برای روز تولد دخترم (در 1 آذر) کار فوق‌العاده‌ای انجام دهم. رفتم یک فیلم کلاسیکِ رده‌ی سنی کودکان را گرفتم و شروع کردم به ترجمه و تهیه‌ی زیرنویس فارسی برایش. ولی دریغ که مشغله‌های زندگی، مجالِ اتمام کار را نداد. بعد گفتم بشینم چندتا از کارتون‌های کوتاهِ والت دیزنی را که روی نوار ویدئو با دوبله‌ی شیرینِ قدیمی داشتم ــ مثل موردِ پیتر و گرگ (+) ــ کار کنم و صدای دوبله‌ی قدیمی را روی ویدئوهای باکیفیت‌تر سینک کنم. به عادت همیشگی، جست‌وجویی کردم تا ببینم این کارتون‌ها را قبلاً کسی کار کرده است یا نه؛ که رسیدم به این کانال آپاراتی. ظاهراً همین تازگی‌ها هم فعال شده است و یکسری برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز تلویزیون را، علاوه بر کارتون‌، آپلود کرده. دستش درد نکند. زحمت مرا کم کرد. امروز صبح نشستم با دخترم همه‌ی کارتون‌هایش را تماشا کردیم. چندتایی را که برام نوستالژیک‌تر بود، در کانال آپارات خودم از نو بارگذاری کردم: سه تا از سریِ گوفی و دو تا از سریِ دانلدداک


تولدت مبارک دخترم. شاد باشی که شادی حق توست.





Tiger Trouble (1945)


|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



A Knight for a Day (1946)

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



For Whom the Bulls Toil (1953)

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



The Litterbug (1961)

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



Beezy Bear (1955)




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد